პროექტის სახელწოდება: რ.ინანიშვილის მოთხრობა ,,მირანდუხტი."
ბავშვებს უნდა შეეძლოთ მთავარი და მეორეხარისხოვანი პერსონაჟების ამოცნობა.
მოთხრობაში შექმნილი კონფლიქტური სიტუაცია საშუალებას მისცემს მოსწავლეებს ხასიათის უკეთ გაგებაში,დადებითი და უარყოფითი პერსონაჟების ამოცნობაში.
ზოგადი კითხვა: იწვევს კონფლიქტი ცვლილებებს?
თემატური კითხვა:როგორ რეაგირებენ გმირები კონფლიქტზე?
როგორ გვეხმარება მხ.ნაწარმოებები ადამიანის რთული ბუნების
გაგებაში?
რა გავლენა იქონია რ,ინანიშვილის ,,მირანდუხტის" შესწავლამ?
შინაარსობრივი კითხვები:ვინ არიან ის ადამიანები,რომლებიც საზოგადოებრივ საქმიანობას ეწევიან?ეხმარებიან თემს?რას აკეთებენ ისინი?
საინტერესო სამუშაოა,ვფიქრობ კარგი იქნება მოსწავლეები თავიანთ თავს თუ შეადარებენ მირანდუხტს(წარმოიდგინონ საკიუთარი თავი მის ადგილას
ReplyDeletemadloba,qalbatono nana,
ReplyDeleteგულნარა, ძალიან კარგი პროექტია. გისურვებ წარმატებებს!
ReplyDeletemadloba,liakoooo!
ReplyDeleteმგონი თკვენი პროექტის კითხვები დამეხმარა ჩემი სუსტი მხარეების ამოცნობაში. დიდი მადლობა, მშვენიერია
ReplyDeletemaia,rogor xar?
ReplyDelete